آتوسا خانمآتوسا خانم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

جوانه دلمون

اندر احوالات یک مامان تنبل

1392/9/17 9:04
نویسنده : مامان شیما
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگمماچ

نفس مامانقلب

 

 

ببخشید که اینقدررررررررررررررررررررر دیر وبلاگت رو اپ کردمخجالت

اونقدر شیطون شدی که حتی نمیزاری پای کامپیوتر بشینم.......عزیزه دلم الان دقیقا 4 روز به تولدت باقی مونده گلمهورا

 

صبح روز 7 اذر ماه اولین قدم هات رو برداشتی و من از خوشحال فقط جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغ کشیدمابله

خیلی عجله داری که تند تند راه بری و برا همین زودی میوفتی....ماچ

 

دوست دارم گلم

 

انشالا قراره پنجشنبه برات تولد بگیرم و میام و عکسای خوشگلت رو میزارم

 

الانم چند تا از عکسای این چند ماه رو میزارم

عکس مسافرتمون به اصفهانم هست 

 

 

راستی عزیزم امسال بردمت مراسم شیر خوارگان حسینی

عزیزه دلم پارسال که تو شیمک مامان بودی با خودم گفتم که انشالا سال اینده ببرمت مراسم.دلم پر میکشید برا دیدنت 

 

 

داری چیکار میکنی شیطون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

 

 

دیدی گرفتمت؟؟خنده

 

 

بازی با کیف مامان؟؟؟؟؟خنده

 

 

 

تازه از حموم دراومدی

ماچ

 

دوست دارممممممممممممممممممم

 

 

 

 

امام حسین نگهدارت باشه عسلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)