آتوسا خانمآتوسا خانم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

جوانه دلمون

هفته 19

1391/5/17 12:19
نویسنده : مامان شیما
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلممممممممممم قندک مامان

خوبی؟؟؟؟؟؟یکم کم کار شدی..چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جات راحته؟؟؟؟؟دلم برات لک زده که زودتر بیای و دنیای مامان بابایی رو از اینی که هست بهتر کنی

پنجشنبه رفتم مرکز بهداشت

niniweblog.comالبته تنهایی که نه با بابایی رفتیم

niniweblog.comو البته شما هم تو دل مامان داشتی شیطونی میکردی

niniweblog.comشاید بپرسی بهداشت کوجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.comاونجا جایی که خاله زیادی هستن که مواظب شما و من هستن اونجا صدای قلب خوشگلت رو برام

گذاشتن و من کلییییییییییییییی ذوق کردم برات

niniweblog.com

بابایی هم همینطور......

niniweblog.comدوستتتتتت داریم عزیزممممممم

 

آخه چرا اینقدر دیر میگذره

تو هم سعی کن فعالیتت رو بیشتر کنیییییییی

niniweblog.comالانم که دارم مینویسم شما 19 هفته و 4 روزته........

الان شما حدود 15 سانتی متر قدته و 260 گرم وزن داری اندازه به کدوی موچلوووووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)